a drop in the ocean

hallå!

blogga aldrig nå mer igår kväll eftersom att jag gick och la mig i sängen medans elle fortfarande satt vid datorn och då somna jag, men när jag sen vakna kl 2 så stängde vi av datorerna och sov igen.. imorse vakna vi vid 12 och jag satt igång direkt och packa inför rhodos imorrn! länktar som men ändå inte, jag kommer sakna mina fina vänner så jävla mycket! dom är det bästa som finns ♥ eh, får jag tag på internet där så ska jag försöka att åtminstone blogga en gång per dag, men vi får väl se vad jesper och allex säger, annars får älsklings elina blogga åt mig.. :) eh, nu sitter jag iaf och pratar med tove på tele hon kommer snart och fixar det sista med min blogg, ojoj vad långt inlägg dehär vart, TARD!

kisses! ♥

 Sunwing Resort & Spa Kallithea
 
cypern                                                    vs                                                    rhodos

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vem tycker du van:)Alltså villket ställe var bäst att vara på hotellmässit?:):):):):):):):)=)=)=)=)=)=)=):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

2010-09-22 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0