hahahahah! 20 spänn ante.. 20 spänn ;)

kom alldeles just hem från heden, jag och felicia gick dit efter träningen och sen kom ante, hahah, så jälva skön kille alltså! iaf, dålig uppdat. men när jag hade sett systers match for jag te stan, sen direkt till ett annat ställe, sen hem byta om fort dra te heden, äta en hamburgare å sen träna ;) justja, sen till veckan så gåt vi ju bara skola 3 dagar, fetttt skönt! (y) nu ska jag duscha och sen blire tv med popcorn! myyyys.. ♥

moster, du betyder så fruktansvärt mkt för mig! ♥

Kommentarer
Postat av: andreas

ante låter som en jävla cool kille ;)

2010-05-09 @ 21:27:07
Postat av: caroline andersson

skönt med bara tre dagar :D

2010-05-10 @ 10:55:20
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0