bakverk!

nu har jag bakat cornflakeskakor, och dom vart jätte goda! ikvl blire att titta på criminal minds, grymt bra, tlr då iaf jag som älskar alla kriminal serier, sitter nästan varje kväll fastklistrad i soffan och tittar på nå CSI, criminal minds eller the mentalist osv.. men nu när jag går sjuan så blir det att plugga mer så de får jag ju inte heller glömma! imorrn går jag skola te kanske halv 3? sen ska jag hem och äta middag å sen far jag på match i luleå! plus att på lördag är det en rc tävling i grustaget i bergsviken, alla kommer och kollar!

å till som som inte vad rc tävling är, så äre små radiostyrda bilar som man kör på en bana och så kommer det då somsagt massa folk och tävlar, det finns hamburgare, dricka, och lite godis trorja! aja, nu ska ja städa rummet, pusss! ♥






HAHAH, ante!


hannababe ;*


ooohhhh (h)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

gött ^^,

2010-05-20 @ 20:59:39
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: catta

mums bakverk :)

2010-05-20 @ 21:47:08
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0