dålig upppppdat.

har inte orkat skriva ngt idag för jag har bara legat på soffan och lata mig, men nyss tog jag tag i mitt liv och städade hela rummet, bra! (y) för snart kommer emma och senare ikv kommer wille och ngn mer, vi ska bara se film och mysa ;) och fiffan för snön, nu tkr jag att de kan bli sommar med fotboll, discon och killar! å nu ska jag byta dator till tvdatorn för att se om vi har ngn bra film tl ikv, annars blire väl voddler som jag tkr kan gå ngnstans långt bort, i värsta fall får jag väll pallra mig tl preem och hyra film, puss!

(det här inlägget var bara till dom som har förbannat stor carebox [         ] och ett snyggt careface,)


cypern 09 ;'((((


finare människor får man ju leta efter ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0