nae...

har ingen lust alls att blogga nu... buhuhuhuhu ;(

''ett år sen, jag tänker på dig än, du lämnade mig å flög till himmlen, ett år sen, varför kunde du inte stanna? ett år sen vad jag saknar dig mormor.
 8 juni 2004 jag fyllde 14år det var väl ganska kul att få presenter ändå, alla var där för att ge mig presenter, alla utom en så jag satt mig ner och tänkte. Då kom jag på mormor var inte här det slet till i hjärtat jag lovar och svär. Mormor låg på sjukhus drabbad av cancer, jag mådde inte bra som kastad över kanten.
 Jag tänkte mormor klarar sig hon är ju så stark, jag kunde inte sova men jag somnade trotsallt. Nästa dag väckte mamma mig å sa att hon hade dött, jag fatta ingenting tiden hade stannat, mormor hade kämpat men hon kunde inte andas.
 Vi for till sjukhuset för att se hon för sista gången, hon låg där så fint med flätor i sitt hår.Ettår sen, jag tänker på dig än, du lämnade mig å flög till himmlen, ett år sen, varför kunde du inte stanna? Ett år sen jag tänker på dig än, du lämnade mig och flög till himmlen, ett år sen varför kunde du inte stanna ett år sen vad jag saknar dig mormor.
 dagarna går fort 15 är jag nu, jag saknar dig mormor vill ha det som förut, du finns i mitt hjärta i alla väder, du är det bästa du ger mig glädje. Du är en ängel av alla sorter när du försvann låg jag på botten men jag kom upp kämpa som djur, jag klarade mig men de gjorde inte du. Du sa åt mig en gång att det finns flera liv jag hoppas att det är så för då träffas vi, jag lever nu med min syster å min mamma vi lever lyckligt men det går ganska sakta, pappa finns här och alla andra vi finns här för dig min lilla mormor, sista raden sista ordet får jag välja själv, men vi säger det såhär jag kommer alltid älska dig.
 ett år sen, jag tänker på dig än, du lämnade mig å flög till himmlen, ett år sen, varför kunde du inte stanna? ett år sen vad jag saknar dig mormor. ett år sen, jag tänker på dig än, du lämnade mig å flög till himmlen, ett år sen, varför kunde du inte stanna? ett år sen vad jag saknar dig mormor.''


Kommentarer
Postat av: idadegerman

Finns för dig gumman, ring om det är nå.. Jag älskar dig! <3

2010-06-29 @ 16:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0