dikterna är till er!

Du har visat mig vad kärlek är
Ja, allt vad den innehåller och bär
Jag önskar du vore här
För du är den jag håller mest kär.

Du kom och du log,
Och du direkt mitt hjärta tog,
Jag hade ingen chans,
Det var som om bara du fanns,
Jag föll för dig så lätt,
För jag gillar dig på ett alldeles speciellt sätt,
Det är du som gör så att mitt hjärta slår,
Det är du som gör så mitt liv åter en mening får.

elineklund: du har alltid funnits för mig no matter what, å det är jag så jävla glad över. du har inte alltid heller haft det så lätt varje gång, men du har ändå hjälpt mig så mke du bara har kunnat, å de är så värdefullt! du ska alltid veta att jag finns för dig dag som natt. ja, vi har haft våra bråk, men jag bryr mig inte, för det är nuet som ränkas och jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig till 1000, tack för alla minnen, men det ska bli mer! ♥



filiplundgren: gooosh, jag vet inte vars jag ska börja, första gången jag såg dig tänkte jag bara ''ojoj, vilken stadsbo'' tp gangster, rappare, massa vänner.. men det jag inte visste då var att du är en helt amazing person, det går inte att beskriva med ord hur mke du har betytt för mig (och gör såklart) när jag har haft det som svårast med min mormor som dog i cancer, du prata med mig jämt när jag behövde de, du gjorde att jag orka gå upp på morgonen! och snart på 5 dagar tror jag att det är så äre prick ett år sen dagen kom när jag bara sjönk igenom marken.. vilket jag säkert kommer göra nu snart då. men du har sagt att vi ska prata med varann så ja hoppas att det blir bättre, love u! ♥



mosterlinda: det är samma här, jag vet inte vars jag ska börja, du har funnits för mig hela mitt liv, stöttat mig i både bra och dåliga val. du ringer ofta bara för att höra hur jag mår, och jag kanske inte alltid är världensgladaste, men jag älskar dig så mycket, och det är ju oftast dom man älskar mest som får stå ut med en när man är sur,arg, ledsen, dampar och även är glad å trevlig! du får väldigt ofta vara med när jag har bråkat med mamma eller om jag är ledsen över mormor och behöver någon att prata med, då finns du alltid och lyssnar! + att jag litar på dig till 1000, och det är preis vad du ska göra med mig med! jag älskar dig mest! ♥

har ingen bild på min moster pådenhär datorn, men vi får väl se om hon vill vara med på bild någon annan dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0