ppppppppsssssssgggg

kom alldeles just hem från nolia där jag och elina har varit hela dagen, eller på morgonen var det ju somsagt match, hela matchen var grymt jämn, men då när det är mellan 10-20 sek kvar så gör vi ett självmål, det var ju väldigt tråkigt, men sånt händer helt enkelt, annars har jag och elina blivit upp raggade av 2 killar från luleå, pratat med brassar, tagit lagfoto på tp några från spaiiin och gjort mycket mer! :) HAH, nu när jag sitter ute på altan kan jag höra när någon på heden gör mål, haha, nice! men nu ska jag fara till emilia och sola ett tag tror jag, vi hörs! :)



fastnar verkligen inte på bild idag!


HAHHAH, ''no picture, no picture'' elle tar fram kameran ''YEEEEAAHHH''


elina


ROSA BIL! <33333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: helen ASIAT

sv: varsågod!

har du haft en bra dag sötnos?

kramar! =)

2010-07-02 @ 19:56:24
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0