dåligt av mig...

jag hann inte blogga nå igår eftersom att när jag kom hem från lf så stanna jag, emilia och elina på våran skola och gangstra ett tag, sen gick vi hem tll mig och kolla på vårat nya kök, å när dom sen gick hem vid 11 så ringde johan och filip åså prata jag med dom i en och en halv timma! HAHHAA, söta grabbbzzz de ;) jag och johan är bästa vänner åså ska vi å plocka blommor om 4 veckor, å vi skulle göra nått annat med men han pratar så otydlig så jag hörde it vad han sa ;) aja, snart äre match mot bromma pojkarna! nu ska vi TAGGGGGAAA TJEJER! ♥


Kommentarer
Postat av: helen ASIAT

sv: jag ska sola!

hoppas du får en bra dag! =)

2010-07-02 @ 12:26:00
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0