sweet dreams

hola!

idag slutade jag kl 4.. inte kul alls! men ja eftersom att man har så underbara vänner så klarar man dagen perfekt! iallafall så när jag satt på bussen med elin, julia, wille och oskar, så stannaren inte där jag och wille skulle hoppa av, så då får vi skrika til busschaffören att han ska stanna, så då fick vi gå lite längre men de spelar ingen roll för vi hade så roligt! ♥ när jag väl var hemma så åt vi middag och efter middagen drog jag till tove och vart klar med headern! tack så frb mkt tove
men då skulle hon på träning så jag gick hem och plugga, inte det roligaste, menmen, de ska ju göras de med, fast då gjorde jag något bra av de tråkiga, om jag plugga bra fick jag baka, så det var chokladmuffins!
oj, halv 11.. nu ska jag gå och sova! 


 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0