cupcakes!

hallo!

kom alldeles just hem från tove, vi har bakat cupcakes! det tog väldigt länge men vi hade grymt kul också ♥ å goda vart dom. aja, idag har jag ju inte haft väldens bästa dag;
1. huvudvärk som inni h-ve*e,
2. min mobil försvann från bordet i kemisalen! när vi slutade kemin så skulle jag gå till mitt bord där min väska och mobil var, men då var inte min mobil där, så jag fick panik och sprang runt i skolan och fråga om någon i min klass hade tagit den, men nej, ingen hade tagit den! så jag ringer till mamma, men eftersom jag inte kan leva utan min mobil börja jag gråta och min älskade kusin johanna pratade med mamma, och sen helt plötligt så kommer en från min klass och berättar att hon hade tagit fel mobil, men hon gjorde de ju inte med mening så det är ju helt lungt, men jag hade ju panik asså, tankarna bara flög runt i mitt huvud! nåja, här kommer det lite bilder,  puss!

   

   

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, hej osminkad! ;D och btw, fan vad vi var kungar på cupcakes! (;

2010-01-20 @ 21:38:31
URL: http://tovejonsson.blogg.se/
Postat av: Tove

Du är älskad med! <3

2010-01-20 @ 22:03:10
URL: http://tovejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0