Dag 1 - om mig.

Jag heter då Malin Pettersson och är 14 år och bor i den lilla staden piteå där jag trivs rätt hyfsat.. Som nästan alla andra har  skrivit om piteå så är det väldigt mycket skit snack, falska personen och rykten om allt och alla. Men om mig då, jag har en familj som består av mamma Nina, pappa Lars, lillasyster Hanna och min lilla vita hund Wilma. Min familj ställer alltid upp i alla lägen oavsett vad jag har gjort och det är de som gör att jag älskar dom oerhört mycket! Ja.. På dagarna går jag skola i hortlax där jag har massa roliga kompisar som gör att skolan funkar, sen på fritiden tycker jag om att spela fotboll och vara med kompisar. Så det är väl jag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0