- flyger snart i luften

får man någonsin höra sanningen nu förtiden? tycker att ingen vågar säga som det är, utan man ska alltid hitta den enklaste vägen ut ur situationen, sanningen kan vara hård men det är bättre att säga som det är istället för att ljuga en rakt upp i ansiktet, tro mig det gör mer ont! för allt kommer fram en dag, tro inte att du kan ljuga för någon och det aldrig kommer fram, eller i dom flesta fallen så är det så. och nu skiter jag i om folk tror att jag vill ha uppmärksamthet och så, tro de då! men under en längre period har jag inte alls mått bra, jag har varit väldigt ledsen, och verkligen försökt vara så glad som möjligt men det är inte lätt ska jag säga.
sen då att man får höra att en nära kompis har gått runt och snackat en massa skit om en, och när man alltid blir tagen i andrahand osv, då blir allting bara värre. det är skit jobbigt. men det värsta är ändå när man får höra av vissa ''vi tar oss igenom dethär tillsammans'' ''vi tar och pratar om de imorn'' och det aldrig händer, när man väl vill ha hjälp så står man där lika förbannat själv och blir sämre och sämre.. och jag är inget jävla emo eller nån som vill ha uppmärksamhet för att jag säger detta.. är bara arg, ledsen och besviken.. tar ''dag 2'' imorn för jag orkar verkligen inte det nu.. och nu vet ni hur det är.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0